Poskytovatel mikromobility Bird pilotuje tři nové nástroje, které mají motivovat k používání e-koloběžek, snížit uživatelům cestovní náklady a podpořit udržitelný rozvoj.
S novými nástroji přichází společnost Bird v důsledku koronavirové pandemie. Právě ta, mimo jiné, drasticky změnila způsob cestování lidí a jejich postoje k veřejné a sdílené dopravě. Bird říká, že až 70 % uskutečněných cest v rámci jejich nabízených služeb je uskutečněn v rámci běžného rutinního dojíždění.
S cílem snížit využití osobních automobilů a motivovat lidi k využívání služeb mikromobility Bird spouští 3 nové služby, v rámci kterých mají uživatelé menší poplatky za využívání e-koloběžek.
Jde o:
- Ride Pass: týdenní či měsíční předplatné v rámci kterého mají uživatelé fixní a zvýhodněnou cenu za využívání e-koloběžek.
- Commuter pricing: automatické slevy pro kohokoli, kdo používá e-koloběžky v době dopravní špičky (od pondělí do čtvrtka od 4:00 do 18:00).
- Transit Parking Incentives: odměny za parkování e-koloběžek na vyznačených místech.
Jednotlivé nástroje budou testovány napříč různými lokalitami, kde Bird působí. To společnosti umožní posoudit, které nástroje fungují nejlépe a za jakých podmínek. Uživatelé budou o nových funkcích služby Bird informováni prostřednictvím aplikace.
V komentáři k novým nástrojům řekla Rebecca Hanh, hlavní ředitelka pro společenskou odpovědnost společnosti Bird, že jsou navrženy tak, aby e-koloběžky učinily přístupnější a to „přesně tehdy, když je uživatelé nejvíce potřebují.“
"Ať už se při práci spoléháte na veřejnou dopravu, nebo se snažíte omezit využití veřejné dopravy, Bird chce zajistit, aby jednotlivci měli možnosti dopravy přizpůsobené současné době," vysvětlila R. Hahn. Rebecca Hanh tak odkazuje na změnu preferencí, kdy individuální druhy dopravy jsou v porovnání se službou veřejné dopravy vnímány jako bezpečnější.

Vstup do diskuze