Dvěma nejprodávanějšími hrami od studia Bohemia Interactive loni zůstaly vojenská simulace Arma 3 a multiplayerový survival DayZ. Navzdory tomu, že od vydání Arma 3 uběhlo již 7 let, hra je pro fanoušky stále zajímavá díky neutuchající podpoře vývojářů a komunit a dodatečným obsahovým balíčkům (DLC). Dnes už legendární a žánr definující hra DayZ silně rostla zejména na konzolích. Díky neustálému vylepšování technického stavu a herních mechanik však sbírá velmi kladné ohlasy hráčů napříč platformami a v rámci svého životního cyklu zažívá doslova renesanci. Kvarteto současných herních titulů od Bohemia Interactive doplňují free-to-play konzolová exkluzivita Vigor a unikátní kreativní platforma Ylands určená zejména pro mladší publikum.
„Celosvětové prodeje her loni pozitivně ovlivnila epidemie covid, nicméně silný rok 2020 jsme očekávali už před jejím propuknutím. V rámci dlouhodobé strategie jsme vloni počítali s rozšiřováním našich herních titulů na konzole a mobilní platformy a s tím spojeným přílivem nových hráčů,“ komentuje výsledky hospodaření Slavomír Pavlíček,finanční ředitel Bohemia Interactive.
Tento cíl se studiu podařilo beze zbytku splnit a hry od Bohemia Interactive jsou tak k dispozici hráčům na PC, nejpopulárnějších konzolích Playstation, Xbox a Switch, ale i na mobilních telefonech s operačním systémem Android a iOS. Ačkoliv vývojáři z Bohemia Interactive loni na trh neuvedli žádnou novou hru, studio zaznamenalo prodejně druhý nejúspěšnější rok v historii. Tím vůbec nejúspěšnějším byl pouze rok 2014, kdy vyšel dlouho očekávaný hit Arma 3.


Petr Kašík
V jedoduchosti je krása. Popularizace vědy. Sport. Knihy. Naivní tramp. Univerzita Karlova, Molekulární biologie
sledovat :
Vstup do diskuze