V době koronavirové pandemie dochází k četným změnám ve firemních strategiích. Nejzásadnější z nich je urychlující se proces digitalizace. Firmy začínají ve velkém využívat výhod nákupu přes internetové e-shopy. Výjimkou nejsou ani průmyslové společnosti. Za zmínku stojí např. firma STILL, která vyrábí vysokozdvižní vozíky. Její nabídka je v současnosti k dispozici i na vlastním e-shopu.
Novinkou je rovněž oficiální nabídka bazarových vozíků. Podobný postup využívá v poslední době řada firem. Nabídka použitého zboží přímo od výrobce či prémiového distributora vždy zaručuje dobrou kvalitu a absenci závažných, či nerozpoznaných defektů. Zboží je navíc klasifikováno do různých kategorií (bronzová, stříbrná a zlatá) dle míry použití. To vše nyní online.
Vedle prodeje vozíků nabízí firma nově přes web i ostatní doplňkové služby. Jednou z nich je i ekologické mytí vozíků pomocí pojízdné ekologické myčky, o které jsme vás již v minulosti informovali. V praxi se jedná o velký přestavěný kamion Scania R-410, v jehož útrobách se nachází mycí zařízení. Díky uzavřenému vodnímu toku nedochází ke zbytečnému plýtvání vody. Myčka zachytává veškeré nečistoty. Pokud čistička zaregistruje překročenou míru znečištění, nahlásí situaci a voda se vymění. K upozornění dochází při 70% znečištění. V tu chvíli je kontaktována smluvní firma, která se postará o likvidaci a výměnu vody. Obsluze tak stále zbývá pohodlných 5-7 hodin pro dokončení započatého mytí.
Technologický vývoj, díky kterému vznikla mimo jiné i pojízdná myčka, klade důraz na efektivitu a bezpečnost. Firma nově nabízí desulfataci baterií a zajištění kvalitnějšího provozu vysokozdvižných vozíků. Vedle toho byl vyvinut anti-kolizní systém, který pomocí senzorů zvyšuje bezpečnost na pracovišti. Lokátory mohou být nasazeny na jednotlivé vozíky a zabránit tak jejich kolizi. Zároveň jimi disponují zaměstnanci, které přístroj pomocí vibrace upozorní na blížící se nebezpečí. Vedle toho jsou k dispozici projektory osvětlující pracoviště výstražnými piktogramy, které pomáhají chránit zaměstnance od tzv. pracovní slepoty.
Všechny zmíněné zásadní projekty firma komunikuje společně s marketingovou agenturou TRITON IT. Pomocí projektu "Srovnej si to", kde názorně popisují jednotlivé inovace. Přehledné znázornění projektů je součástí pokračující digitalizace firmy.
Zdroj: redakční článek Czechsight
Foto: STILL


Petr Kašík
V jedoduchosti je krása. Popularizace vědy. Sport. Knihy. Naivní tramp. Univerzita Karlova, Molekulární biologie
sledovat :
Vstup do diskuze