Když jsme psali o úsměvném představení chystaného SUV od Tesly, při kterém Elon Musk nechtěně rozbil boční skla automobilu, naráželi jsme na unikátní design plný ostrých hran a povrch z oceli. Právě zcela neotřelý vzhled vozu způsobil, že Internet zaplavily desítky vtipných obrázků utahujících si z Cybertrucku. Z Tesly si vystřelilo na internetu například i Lego. Firma na oficiálním účtu na twitteru zveřejnila svůj návrh nerozbitného automobilu.
The evolution of the truck is here. Guaranteed shatterproof 😬 pic.twitter.com/RocTEkzzwI
— LEGO (@LEGO_Group) November 27, 2019
Všechny posměváčky a kritiky ale rychle umlčel zájem, který projevili zákazníci. Ti totiž během pouhého týdne zaslali přes čtvrt milionu předobjedávek automobilu, který přitom bude dostupný až v roce 2021. To vše jen potvrzuje, že trh s automobily konečně vnímá elektrická vozidla jako plnohodnotnou alternativu k mnohem méně efektivním benzinovým a naftovým modelům.

A zatímco v našich končinách mít Teslu znamená pořád spíše známku luxusu, v Americe jde stále více o zcela běžnou věc. Mnozí zároveň předpovídají Tesle poměrně velkou konkurenční výhodu oproti ostatním automobilkám nabízejícím elektrická vozidla. Magazín Fastcompany zmiňuje, že Tesla má po světě již 14 tisíc rychlonabíječek pro své vozy. Zároveň dodává, že mnohé investice do technologií pro výrobu baterií umožní Tesle navyšovat produkci a přitom držet náklady níže než konkurence.

zdroj úvodního obrázku: teslamag.de


Michal Palas
Ekonom, vášnivý sportovec a fanoušek moderních technologií.
Vstup do diskuze