V nejbližší době Facebook zprovozní dvě aktualizace, které budou upozorňovat na blížící se filmové premiéry. O jaké aktualizace jde a jak fungují ?
První z nich se jmenuje "movie reminder ad" a dělá přesně to, co má v názvu. Fimová studia začínají promovat své filmy obvykle několik měsíců dopředu. Facebook jim proto na jejich reklamách umožní nastavit tlačítko, které sledujícímu zašle notifikaci s blížící se premierou filmu.
"Showtime ad" je naopak přizpůsobena pro filmy, které v kině již běží. Funkce umožní navést uživatele pomocí tlačítka u reklamy přímo na servery poskytovatelů vstupenek.
Facebook se k aktualizaci inspiroval svým průzkumem mezi filmovými nadšenci. Vzhledem k tomu, že více než polovina uživatelů hledá filmové novinky online (z toho 39% na smartphonech a tabletech), jde o celkem předpokládatelný krok.
Facebook prozatím aktualizaci testuje. Pro testování si vybral studio Universal Pictures a film "Grinch". Již po několika dnech aktualizovaných reklam byl pozorován signifikantní nárůst.
Reminder ad a Showtime ad budou k dispozici všem filmovým produkcím v USA a ve Velké Británii.
Zdroj: Techcrunch


Petr Kašík
V jedoduchosti je krása. Popularizace vědy. Sport. Knihy. Naivní tramp. Univerzita Karlova, Molekulární biologie
sledovat :
Vstup do diskuze