„Předmět našeho podnikání jednoduše zmizel, a nikdo neví, na jak dlouho. Nezbývá nám nic jiného, než se na situaci adaptovat.”, říká Vojtěch Otevřel, CEO GoOut.

Místo “go out” společnost říká “stay in” a na webu otevřela kategorii “Kultura online”

Komunikace společnosti se musela obrátit vzhůru nohama: místo “neseď doma, go out” je ze dne na den “stay in & be safe”. Pod tímto heslem se na GoOut sociálních sítích každý večer objevuje lifestylový obsah (společnost dále produkuje nové podcasty a videa, zveřejňuje magazínové články a ve spolupráci s různými osobnostmi české scény sdílí kurátorované Spotify playlisty). Zároveň byla na web zařazena kategorie Kultura online, kam redakce každý den přidává akce, které si lidé mohou užít přímo na obrazovce.

Předplatné na kulturu jako výzva pro podání pomocné ruky

Kvůli dopadům úplného zastavení kulturního života GoOut spouští stránku https://goout.net/support-us/, kde je mohou všichni, komu se jejich práce líbí, podpořit podle svých možností. Fanoušci a fanynky jsou vyzváni k nákupu GoOut poukazů v různých hodnotách, které slouží jako takové kulturní kredity či “otevřené vstupenky” na libovolný počet akcí v následujících dvou letech.

Společnost dodává, že pokud lidé cítí, že by raději přispěli svému oblíbenému divadlu nebo umělcům, bude to skvělé i pro ně. „Všichni jsme totiž součástí jednoho velkého, propojeného kulturního světa,“ doplňuje Vojtěch Otevřel, CEO GoOut.