Web vznikl na jaře 2020, v době, kdy vypukla koronavirová pandemie. Řada malých českých firem v té době čelila zániku, což se podepsalo i na úbytku pracovních nabídek pro markeťáky. Přitom by si obě strany mohly vzájemně vypomoci a společně tak nejen přežít náročné období, ale naopak by se mohla prohloubit spolupráce mezi čistě českými firmami a českými markeťáky.
Česká spolupráce nabízí spoustu výhod. Práce pro mezinárodní korporát má určitě své plusy, nicméně pracovat pro domácí firmu přináší kreativnější a zábavnější výsledky a více příležitostí pro domácí dodavatele. Nemusíme se bát konsolidace domácího trhu zahraničním kapitálem, jako to často bývá v případě korporátů a zakázky pro markeťáky se tak nepřesunou do zahraničí.
Portál chce proto nabídnou práci markeťáků zejména nově vznikajícím českým firmám, které obohacují naši ekonomiku, představují a vymýšlí české produkty, inovace a technologie a pomáhají tak expandovat českou značku do zahraničí. Firmy na portálu naleznou databázi českých marketingových firem, vypracovaných projektů jednotlivými markeťáky a nástroje, díky kterým mohou dávat zpětnou vazbu.
Mezi pilíře webu ale patří i magazín. Ten poskytuje nejen novinky a zajímavosti ze světa digitálního marketingu, ale také užitečné rady, návody a zkušenosti odborníků. Magazín si proto najde své čtenáře jak ze strany podnikatelů, tak i markeťáků. Marketaci.online by měla být platformou, kde se tyto dvě strany setkají a pokud možno ulehčí a prohloubí navázání spolupráce mezi nimi.
Stejně tak jako by měl web pomáhat zejména malým českým firmám, podporuje i ty nejmenší marketingové agentury. Portál nabízí prostor každému markeťákovi bez ohledu na velikost agentury. Za vznikem portálu stojí sami markeťáci, kteří se ve světě marketingu pohybují a znají všechna jeho úskalí a překážky. Proto věří, že díky načerpané praxi vytváří přehledné, férové a obsahově barevné místo, které v dosavadní nelehké situaci pomůže jak českým podnikatelům, tak českým markeťákům.
Zakladatelé portálu věří, že web pomůže v navazování spolupráce nejen nyní v době pandemie, ale že přetrvá, a naopak se rozroste i v době „poCovidové“. Marketaci.online by rádi byli dalšími z vlivných přispěvatelů do české ekonomiky, kteří zároveň pomáhají s expanzí českých značek.
Zdroj: Redakční článek Czechsight
Foto: Marvin Meyer, Unsplash


Patrik Malios
Technologický nadšenec, zakladatel a šéfredaktor CZECHSIGHT.CZ, entuziastický startupista a pískomil.
sledovat :
Vstup do diskuze